Category
Caută produs
.Filtru produse
Pagina Facebook
Bandă semnalizare Schuller – vizibilitate și siguranță la interior și exterior
Bandă de semnalizare Schuller, concepută pentru a atrage atenția și a delimita zonele de risc sau traseele de siguranță. Este ideală pentru spații industriale, zone de lucru sau depozite. Culorile intense asigură vizibilitate excelentă, iar aplicarea este rapidă și eficientă.
Produse similare
-
ALCOOL TEHNIC
£1.00Adaugă în coșAlcool Tehnic – Soluție Eficientă pentru Curățare și Igienizare Descriere scurtă (pentru pagina de produs și rezultatele în motoarele de căutare):Alcool tehnic 96% – ideal pentru curățarea suprafețelor, degresare și utilizări industriale. Ambalat în recipiente sigure, disponibil în mai multe volume. Descriere lungă (optimizată SEO): Alcoolul tehnic 96% este un solvent puternic, utilizat pe scară …
-
BANDA SCOTCH MIC
£1.00Adaugă în coșBandă scotch mic – ideală pentru birou și uz zilnic Bandă scotch mic, perfectă pentru sarcini de birou, proiecte școlare sau reparații rapide. Se aplică ușor și oferă o lipire curată și discretă. Ideală pentru documente, ambalaje mici și activități creative. Formatul compact o face practică și ușor de depozitat.
-
BANDA HARTIE
£1.00Adaugă în coșBanda Hârtie – Versatilitate și Calitate pentru Proiectele Tale Descriere produs: Banda hârtie este soluția ideală pentru toate nevoile tale de bricolaj, artă și meșteșuguri. Fabricată dintr-un material de înaltă calitate, această bandă oferă o aderență excelentă și se strică ușor, fiind perfectă pentru diverse aplicații, de la vopsire și delimitarea suprafețelor până la realizarea …
-
APA STOP
£1.00Adaugă în coșAPA STOP – Hidroizolație lichidă pe bază de apă pentru protecție durabilă APA STOP este un produs hidroizolant lichid, pe bază de apă, conceput pentru protecția suprafețelor împotriva infiltrațiilor și umidității. Ideal pentru acoperișuri, terase, balcoane, subsoluri, fundații sau alte suprafețe expuse la apă, acest produs creează un strat impermeabil, elastic și rezistent la condiții …







